środa, 2 września 2009

Dziękuję....

O żabach miałam pisać ale poczekacie moment....

Bo wydarzyło się coś...
Nie,nie nic przykrego.
Wręcz przeciwnie.

Wbrew pozorom jestem osobą bardzo wraźliwą.
Wzruszam się na filmach,na ukochanych piosenkach,czytając książki czy oglądając obrazy.
Wzruszam się patrząc na mojego psa,kiedy je albo kiedy śpi.
A dzisiaj wzruszył mnie pewien ludzki gest.
Popłakałam się bardzo.
Bo dostałam prezent.
Bardzo piękny prezent.
Będzie mnie pocieszał przez cały okres rozłąki z Crisem.
Będzie mnie chronił przed wrednymi tego świata.
Przed złym nastrojem i przeciwnościami losu.
Zaczęłam wierzyć w ludzką dobroć.
Bo jak inaczej wytłumaczyc fakt,że osoba,znająca mnie tylko z mojego bloga,która mnie nigdy nie widziała,nie rozmawiała ze mną przysyła mi efekt swojej pracy?
I jak ja mam się odwdzięczyć?
Ta osoba...
Kiedy ją zobaczyłam pierwszy raz,na zdjęciu,na jej blogu,skojarzyła mi się z takim jasnym aniołem.
A dzisiaj dostałam od niej pięknego Anioła.

Srebrzysta- dziękuję z całego serca.

12 komentarzy:

Mijka pisze...

noooo:)))))))

ja też dostałam:)i jestem cała w skowronkach:)

piękne są i gesty, i anioły.

Joanna pisze...

Nooo nieee!..Nes! Teraz to ja się wzruszyłam...
I cieszę się bardzo, ze Ci się podoba :-))

Neskavka pisze...

Baaaaaaaaaaaaaaardzo!

anabell pisze...

Srebrzysta piękne rzeczy wyczarowuje z pergaminu. Diablo zdolny ten Anioł.
Miłego, :)

Beata pisze...

Należy Ci się! Raduj się i już!

zgaga pisze...

A mój jeszcze leci.... Może gdzieś zboczyli, bo miał do towarzystwa motyla?

dikejka pisze...

Neska, dawaj fotę anioła:)
FO-TĘ! FO-TĘ! FO-TĘ! :)))

Neskavka pisze...

Anabell-zdolny,bardzo zdolny!

Beata-dziekuję.Raduję się!

Zgaga-doleci,doleci.

Dikej-a prosze bardzo!

Beem pisze...

Jaka miła jest Srebrzysta! Jak przyjemnie o niej czytać.

Neskavka pisze...

Miła i kachana!

dikejka pisze...

To jest z pergaminu?!
O żesz...naprwdę jestem pod wrażeniem!
Nes, piękny prezent otrzymałaś, a Srebrzystej gratuluję (i oczywiście zazdroszczę) talentu:))

Neskavka pisze...

Prawda, że zdolna "Bestia"?