wtorek, 9 września 2008

Jestem....

Wlazłam na Wikipedię i cóż tam wyczytałam ? Otóż jestem:

1/ Człowiekiem jak mnie od lat przekonują inni
(chociaż moja mama w chwilach awantur mówi, że jestem nieludzka)
2/ Człowiekiem rozumnym (hmmmm tu mam pewne wątpliwości...)
3/ Osobnikiem płci żeńskiej (no ja myślę)
4/ Ssakiem (wiadomo dlaczego)
5/ Kobietą (no cóż.. cycki mam i jestem zdolna do rozrodu przez cały rok wg tejże wikipedii)
6/ Żoną (czyli jestem zamężna i mam drugą połowę)
7/ Matką (czyli posiadam potomstwo)
8/ Córką (mam oboje rodziców)
9/ Siostrą (posiadam rodzeństwo w ilości sztuk 2)
10/ Właścicielką (bo posiadam akt własności)
11/ Posiadaczką (czyli posiadam różne różniste)
12/ Panią (tak mnie nazywają obce dzieci)
13/ Skarbem ( tak mnie nazywa mąż chcąc się podlizać)
14/ Kicią ( jak wyżej ale jak chce coś oznajmić)
15/ Synową ( ponoć najbardziej lubianą)
16/ Sąsiadką (niekonfliktową i dającą sie lubić)
17/ Obywatelką (mam prawa i obowiązki wobec Państwa choć ono ma mnie w ... głębokim poważaniu)
18/ Klientką (bo załatwiam po urzędach)
19/ Numerem PESEL i NIP (dla Urzędu Skarbowego)
20/ Podatnikiem (j/w)
21/ Kochanką (lubię oj lubię)
22/ Czytelnikiem (namiętnym)
23/ Wielbicielką ( np. bassetów)
24/ Gospodynią domową, kucharką, zaopatrzeniowcem, praczką,sprzątaczką.........

i tak dalej i tak dalej....

A dzisiaj dowiedziałam się jeszcze, że jestem meteopatką .....

Miłego dnia.

Brak komentarzy: