wtorek, 17 lutego 2009

Co daje szczęście kobiecie...

Co daje szczęście kobietom?

Nie wiem i nic mnie to nie obchodzi.
Wiem co mnie wczoraj uczyniło szczęśliwą.

Oto lista (kolejność przypadkowa).

1. Żabul,który na mnie nie warczy.
2. Żabul jedzący michę i nie szukający w niej arszeniku.
3. Kapcie Crisa w przedpokoju a nie na środku sypialni.
4. Całusy Crisa bez okazji.
5. Obiad,który wszystkim smakował i nikt nie chciał bułki z szynką.
6. Ulubione ciasto do kawy.
7. Śmiech Tek.
8. Ciepło Crisa.
9. Bajkowy świat za oknem.
10. Ulubiony film na DVD.
11. Kolacja, która się sama zrobiła.
12. Wywiad z najulubieńszym ulubieńcem na kanale TV5 (aż dech mi zaparło z wrażenia).
13. Kąpiel w czekoladowej pianie.
14. Ciepłe łapki Tek,jej głowa na moim ramieniu i ciche: "śpij mamuś".
15. Ponownie ciepło Crisa.
16. Bajkowy sen.

A dzisiaj kontynuacja:

1. Żabul, który na mnie nie warczy.
2. Całusy Crisa bez okazji.
3. Hasło do pewnego bloga (w życiu bym się nie spodziewała, że dostanę)

Jest dopiero godzina 10 rano.

Miłego dnia

PS.
Jak mi to zaśpiewa Doda,Feel lub insza "gwiazda" to będę ją wielbić do końca moich dni !!


albo to

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No, widzisz! Może być pięknie, nawet bez fajerwerków! Jak się nastawisz na szczęście, to będzie szczęśliwie... 3maj ten kurs!

Neskavka pisze...

Postaram się.

Mijka pisze...

Noo to cudnie:)
zawisl mi laptop i ani be ani me ani kukuryku. Nie reaguje ino swieci trwa wylogowywanie wie kto co zrobic? bo na razie czekam az mu bateria zdechnie....

Neskavka pisze...

Mam w rodzinie informatyka-mogę popytać.A tzw. 3 klawisze nie działają?

Liz pisze...

No jezeli chodzi o zachowanie Zabula, to padlam ze smiechu, a jemu co?
Pozdrawiam cieplutko.

Mijka pisze...

podziałały:)plus przytrzymanie wyłącznika na siłę :)))dzięks:)